Thursday, September 29, 2016

PIJAT OH PEPIJAT

 Lame tak update blog ni.... bukan apa... seminggu ni gue bizi berperang dengan sejenis serangga yang kecil tapi power iaitu pijat...
Entah mana datangnye pijat ni tak taulah.... yang pastinya kulit gue yang puteh gebu udah jadi pokedot merah2 weiiii.... dah ler gatal ya amat...garu2 sampai koyak kulit....hmmmm aptb....
so di sebabkan menatang kecik ni den pun mencari2 info tentang pijat ni... tengok kat youtube, cari kat embah google...macam2 lah...
habis2 jalan terakhir nak bunuh pijat ni ialah bakar.... sebelum tu dah la gue try sembur dgn penyembur bedbug ni....mak aiiii bau dia, gue boleh mabuk gini....memang busuk giler...
 So gue start sembur bilik ofic gue di kedai, selama 3 hari berturut-turut, tapiiiiiiiii....rupanya tak mati pun...ada lagi rupenye makhluk ni. entah kat mana dia sembunyi tak taulah.....
 sekadar gambar hiasan dari google...
Ni la bahana gigitan pepijat tau....habis badan gue jadi gini.... gatal weiii xleh nak tido lena...asyik bergaru ajer...
kat kaki pun habis merah-2....huwaaaaaa
badan pun dah penuh pokedot merah-merah weiii

No comments:

Post a Comment