Wednesday, August 9, 2017

RADIO AL-QURAN DIGITAL JOC


Al-Quran adalah kitab suci umat Islam yang dijadikan sumber rujukan utama untuk kehidupan kita. Malah kitab suci Al-Quran adalah rahmat yang diturunkan kepada seluruh umat manusia.
Orang yang sering membaca Al-Quran terutamanya di rumah akan diberikan kelebihan yang melimpah ruah di samping akan dikunjungi oleh para malaikat dan syaitan tidak berani menghampiri.

“Dan apabila dibacakan Al-Quran, maka dengarkanlah (baik-baik) dan perhatikan lah tenang, agar kamu mendapat rahmat”
(Surah Al-A’raaf ayat 204)

Mendengarkan bacaan Al-Quran boleh menyelesaikan pelbagai masalah yang sering melanda masyarakat pada masa sekarang.
Masalah-masalah seperti:
  • Anak-anak tidur tak lena – selalu resah dan mengigau di tengah malam
  • Sedang hamil, tetapi jiwa resah dan tak tenteram – seperti sering diganggu.
  • Rumah muram dan suram. Seperti ada yang tak kena di rumah.
  • Hidup rasa boring, stress, dan tertekan – tapi tak tahu apa puncanya.
Masalah-masalah ini sebenarnya boleh diselesaikan dengan mudah dengan mendengarkan bacaan ayat-ayat Al-Quran.
Salah satu cara terbaik untuk mendengar ayat-ayat Al-Quran adalah dengan menggunakan Radio Al-Quran Digital.

Keistimewaan Radio Al-Quran Digital

Berbeza dengan perkakas lain seperti smartphone, atau mp3 player, Radio Al-Quran Digital ini dicipta khas untuk memainkan bacaan ayat-ayat Al-Quran.

Saiz Kecil & Padat

Dengan saizi 11.5cm x 7cm dan berat 400g. Radio Al-Quran ini mudah untuk disimpan atau dibawa ke mana-mana sahaja.

Bateri Boleh Dicaj

Bateri adalah sama seperti bateri handphone, boleh dicaj semula tanpa perlu menukar bateri baru. Malah bateri ini boleh dicaj berkali-kali dan sangat susah untuk rosak.

Bateri Tahan Lama

Bateri berkapasiti tinggi membuatkan radio ini boleh digunakan sehingga 8 jam secara berterusan tanpa perlu dicaj semula.

Fungsi Radio Terbina Dalam

Selain memainkan kandungan daripada SD Card, radio Al-Quran digital ini mempunyai fungsi radio yang terbina dalam. Hanya scan dan tetapkan channel mengikut frekuensi setempat. Sangat berguna untuk dengar berita terkini dari radio.

Speaker Berkualiti Tinggi

Jangan samakan speaker radio Al-Quran digital ni dengan speaker radio biasa atau speaker smartphone/tablet. Speaker terbina dalam yang sangat berkualiti tinggi membuatkan bacaan ayat-ayat Al-Quran sangat jelas dan mudah difahami.

Kandungan Unlimited

Dengan sokongan terhadap USB Pendrive dan SD Card, anda boleh memasukkan seberapa banyak isi kandungan yang anda inginkan. Yang menjadi penghalang hanya saiz memori anda.


Kandungan Hebat Radio Al-Quran Digital

Pihak kami telah memasukkan isi kandungan yang lengkap untuk membantu anda menggunakan sepenuhnya kelebihan Radio Al-Quran Digital ini.
  • Bacaan Lengkap 30 Juzu’ Al-Quran
    Bacaan lengkap 30 Juzu’ Al-Quran untuk anda perdengarkan pada bila-bila masa, di mana-mana sahaja. InsyaAllah jiwa akan tenang dan hidup semakin berkat.
  • Bacaan 7 Surah PentingAlunan tujuh surah penting dari Qari-Qari terkenal seperti As-Sudais, Maher, Misyari dan banyak lagi. Belajar bagaimana sebutan dan tajwid bacaan Qari-Qari ini.
  • Surah Khas Untuk Ibu Mengandung
    Bacaan khusus dari Surah Yusuf, Maryam & Luqman untuk ibu mengandung supaya bermanfaat kepada bayi yang sedang dikandung.
  • Surah Yasin, Tahlil, Ruqyah, Zikir & Asma Al-Husna
    Ruqyah yang dipilih khusus untuk menepis sihir dan juga ayat-ayat khusus untuk melindungi diri dari Syaitan yang direjam. Dengarkan setiap masa supaya anda sentiasa terpelihara (dengan izin Allah).
  • Bacaan Juz Amma
    2 Volum lengkap bacaan Juz Amma dari Taha Junaid untuk ketenangan akal dan jiwa.
  • Doa Ringkas Lengkap
    Himpunan doa-doa ringkas yang boleh dijadikan panduan dan rujukan dalam kehidupan seharian.
  • Koleksi Ceramah Agama
    Ceramah-ceramah agama dari ulamak-ulamak terkenal seperti Ustaz Azhar Idrus dan lain-lain yang akan membuat anda lebih mendalami Islam dengan lebih mendalam.
  • Koleksi Nasyid-Nasyid
    Hiburkan hati dengan alunan merdu Nasyid Ya Hanana dari pelbagai sumber. Begitu juga-juga koleksi Nasyid kontemporari yang sesuai didengari seisi keluarga. 
  • Koleksi Selawat
    Himpunan selawat-selawat am dan khusus untuk anda pelajari dan praktikkan, termasuk selawat pembuka rezeki dan murah rezeki. Sangat berguna dalam mengharungi kehidupan yang penuh mencabar ketika ini.
Dan pelbagai lagi kandungan terbaik yang telah pihak kami masukkan di dalam Radio Al-Quran Digital ini untuk membantu anda menggunakan sepenuhnya kelebihan alat terbaru ini.

Baik Saya Berminat, Berapa Harga & Bagaimana Nak Beli?

Harga pasaran untuk Radio Al-Quran digital JOC ialah antara RM70 hingga RM110.
Tetapi kini anda boleh dapatkan harga pengenalan untuk edisi 2017 ini dengan
Harga istimewa kami:
Hanya RM60.00 
(Tawaran Terhad)
Boleh SMS / WA ke no 016-2212499 untuk pembelian online.
Boleh juga COD sekitar kawasan Setapak, Wangsa Maju, Taman Melati, Taman Melawati, Danau Kota, Gombak, Sentul dan Ampang.

No comments:

Post a Comment